اس ام اس،عکس

اس ام اس عاشقانه،عکس عاشقانه،براسان

اس ام اس،عکس

اس ام اس عاشقانه،عکس عاشقانه،براسان

سری جدید عکس و نوشته های عاشقانه

سری جدید عکس و نوشته های عاشقانه

متن و تصویر های فوق العاده ی لاو


مترسم که تو هم یار وفادار نباشی


عاشق کش و معشوق نگه دار نباشی

من از غم تو هر روز دوصد بار بمیرم

تو از دل من هیچ خبردار نباشی




ادامه ی مطلب را دنبال کنید...



 

 

من درد تو را ز دست آسان ندهم

دل بر نکنم ز دوست تا جان ندهم

از دوست به یادگار دردی دارم

کان درد به صد هزار درمان ندهم

 

 

میگن عاشق ها عشق شان را زیبا میبینن ،

 

این دفعه که دیدمت زیباتر شده بودی

 

نمیدانم هر دفعه تو زیباتر میشی یا من عاشقتر !؟؟

 

 

حال ِ من را گرفتی . . .

به او حال دادی . . .

او هم حال ِ تو را گرفت . . . ،

می بینی . . .

قانون ِ بقای ِ حال به همین سادگیست . . .

 

 

قصیدن گیسوی تو در باد قشنگ است
گیسوی تو هم بسته هم آزاد قشنگ است

پیراهن گلدار تو از جنس بهار است
آن غنچه که از دامنت افتاد قشنگ است






منبع:98love.ir

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد